28 oktober 2011

Miserable, rödögd o fet

BF+7 och INTE vid gott mod efter ytterligare en sömnlös natt. Värdelöst att vara mammaledig utan någon att mamma över. För att ha något att fördriva tiden med har desperationen drivit mig till att påbörja tittande av en ny serie. Behövde något lättittat som inte intresserade Christian så valet föll på *trumvirvel* Gilmore Girls. Tänkte att den rappa dialogen skulle hetsa ut Fidus. Men icke.

För övrigt är jag inte i högform. Trodde faktiskt inte jag skulle känna så här av att gå och vara lite övergravid. Har ju hört att det ska vara tufft men jag trodde inte det skulle gälla mig (såklart). Vaggar runt här som en pilatesboll med rödgråtna ögon. Intressant hur mycket det finns att gråta en skvätt över. Dåligt samvete över att inte ha gett hunden vatten är senaste tillskottet till den listan.

1 kommentar:

  1. Så fin mage! <3
    Misströsta inte, Fidus kommer snart. Men jag vet ju som sagt precis hur man känner sig när man går (läs vaggar) och väntar. Och man blir lite extra känslig men det är bara att passa på att gråta, vila och låta Christian pyssla om dig. Få absolut inte dåligt samvete för att du ligger på soffan en hel dag. Du behöver all vila du kan få. Kramar Frida. P.s Alvin skickar en slängpuss!

    SvaraRadera