06 augusti 2009

Glad och så

Shit vilken fynddag det har varit idag! Och ni vet ju hur mycket jag älskar fynddagar. Jag och Christian gick till Clas Ohlson för att köpa... ja vad var det? Säkert hundbajspåsar eller nått, ni ser, jag kommer inte ens ihåg bara för att jag är så förblindad av fyndet vi kom ut med: BALKONGMÖBLER!! Bara 199:-. Var givetvis tvungna att prova hur det kändes att äta lunch vid dem. Svar: mycket bra.

Tog även en fika på Nya Waynes (kaffe, ingen kaka. Vi kör ju Vita Veckor! Kind of...). Jag fjortisade mig och fotade med mobilen. Christian skämdes.


Aerobicspass ikväll oxå. Skojskoj! Alla mina 6 motionärer var mycket duktiga och det svettades en hel del. Det verkar som att många tycker det smäller högre att vara ute i sommarsolen än att skutta runt inne i en aerobicsal. Knäppisar! Jag vet vad jag väljer. Föredrar att jobba lite för min svett istället för att bara ligga som en strandad val och vänta tills den sipprar fram. Ha! Har bara 3 pass kvar här i stan nu. Känns lite vemodigt. Fast Norrköping kommer ju bli soo nice! På tal om Norrköping och nice så fick vi semesterkort från Christina och Anders idag.

Jag älskar vykort!! Man får det så sälla numera, så tack gullungar. :)

Nej, nu är det dax för Obligatoriska Kvällspromenaden. Får se hur pass obligatorisk den verkligen är när Christian åker bort på lördag. ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar