04 juni 2009

Hip hip hooray?

28. Känns bra. Jag är redo. Gårdagen var bra iallafall. Christian hade köpt partyhattar, behöver jag säga mer?

Idag har gått i matlagningens tecken. Risotto till middag. Den blev...beige. Hade jag inte lagat den själv så jag visste vad som verkligen var i den så skulle jag aldrig ha ätit den. Beige mat gör mig misstänksam. Men när sparrisen kostar 40 kr för ett knippe så får det duga med beiget. Sen har jag bakat muffins, tigermuffins. De ser också lite mysko ut, men de smakar desto bättre. Det är insidan som räknas, som man så vuxet brukar säga. Och jag är ju vuxen nu. Vi ska på BBQ imorron och alla ska ta med någonting. Övervägde att ta med muffins till efterrätt, men näää, behåller dem nog själv. :) Alla andra kommer säkert bara bidra med ett paket denniskorv ändå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar