06 juni 2009

Poor knights

"En god kopp kaffe och fattiga riddare är en perfekt start på dagen." (receptfavoriter.se) Och tänka sig, de hade rätt. Efter en lite halvdassig fredagkväll är det viktigt att lördagen börjar bra och lite lyx brukar alltid vara ett säkert kort.

Angående fredagkväll... som mamma brukar säga "man får inte roligare än man gör sig" och jag gjorde jag mig inte speciellt rolig. Har bara fått en mer förfinad smak vad gäller fester på sista tiden och när snacksen serveras direkt ur påsen och nån "tuttar tuttar tuttar, alla gillar tuttar"-låt spelas på stereon så gör det mig inget att gå hem tidigare och sällskapa med hunden och en Billyspizza. Hann dessutom beställa ett nytt duschdraperi som jag kände att vi bara MÅSTE ha till nya lägenheten. Det var...hrmm... lite dyrt... typ 595:-... så jag har inte sagt nått till Christian än. Men nu skriver jag det här i bloggen, så får vi se hur länge friden varar. :) Så här snyggt är det iallafall:


1 kommentar:

  1. 600 jävla spänn?! tur att hon lovat och ta det ur egen ficka ;) Och ang fest, så var bara tant Elin Tråkigt. Vi andra hade superkul och sjöng med till BRUDAR BRUDAR BRUDAR och inte tuttar... även om dom hör ihop :)

    SvaraRadera